Finspångs kommun

Språk/Language

Så här kan du kontakta kommunen
-på lättläst svenska

Det finns olika sätt för att kontakta Finspångs kommun.

Ringa

Du kan ringa till kommunens växel.
Telefonnumret är 0122-850 00.

Skicka e-post

Du kan skicka e-post till kommunen.
E-postadressen är kommun@finspang.se.

Skicka brev

Du kan skriva brev till kommunen.
Skicka brevet till:
Finspångs kommun
Bergslagsvägen 13-15
612 80 Finspång

Besöka kommunen

Om du vill besöka kommunen
kan du gå till kommunhuset.

Det ligger i centrala Finspång,
på Bergslagsvägen 13-15.

Personalen i kommunhusets reception
kan svara på många frågor.
Om de inte kan ge ett svar direkt
hänvisar de till en annan person i kommunen
som kan svara.

Kontakt

Finspångs kommun

0122-850 00
kommun@finspang.se

Bergslagsvägen 13-15, 612 80 Finspång